Про подію:
Дорогі друзі, запрошуємо вас відвідати академічний семінар “From Learning to Knowing: A Psychological-Neurological Approach to Explain Human Capital Formation”
Спираючись на психологічні та неврологічні теорії навчання, дослідження представляє нову концептуальну основу для аналізу ролі, яку відіграє навчання у набутті знань та навичок. Навчання моделюється за допомогою чотирьох механізмів, визначених як індивіди; участь у формальному, неформальному та інформальному навчанні, а також навчання на практиці.
Аналіз свідчить про неоднорідність впливу різних механізмів навчання на індивідів; загальний запас знань і навичок. Крім того, запропоновані аналітичні рамки вказують на існування оптимальної послідовності, в якій слід застосовувати різні форми навчання, щоб максимізувати загальний запас людського капіталу. Ці припущення перевірені за допомогою даних опитування Adult Literacy and Life Skills Survey із використанням різноманітних статистичних методів.
Спікерка
Лариса Таміліна - Доцентка, викладачка економіки в KSE.
Мова семінару
Англійська