як виконати вимоги до зарахування на бакалаврат у KSE

Це інструкція з виконання вимог до зарахування на бакалаврат у KSE. Вона складається з трьох кроків, усі вони відбуваються онлайн:
● Перший крок: Підтвердження вибору місця навчання в електронному кабінеті вступника● Другий крок: Заповнення форми KSE з даними для договорів● Третій крок: Онлайн-підписання заяви-договору про навчання (всі вступники) та заяви-договору про освітню послугу (вступники на контракт/грант)
Якщо ви вже виконали перший етап, можете одразу переходити до другого.

Перший крок: ЗМІНА СТАТУСУ ЗАЯВИ В ЕЛЕКТРОННОМУ КАБІНЕТІ ВСТУПНИКА

Спершу у вашому електронному кабінеті біля заяви з'явиться статус: 
"Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти державного (регіонального) бюджету)", якщо на бюджет "Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)", якщо на контракт/на гранти Після цього ви зможете підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті вступника за допомогою накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Для цього вам потрібно створити КЕП. Ви можете його оформити онлайн у ПриватБанк (інструкція) або скористатися Дія.Підпис.
Вступники, які за кордоном або проживають на території, яка була деокупована після 01 вересня 2022 року – ті, хто не може оформити КЕП, можуть підтвердити вибір місця навчання шляхом завантаження власноруч підписаної заяви. 

Як підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті вступника?

1. У модулі "Подані заяви на вступ" виділіть позначкою потрібну заяву та натисніть в меню Активні дії "Підтвердити вибір місця здобуття освіти

Illustration

2. У вікні "Підтвердження вибору місця навчання", що відкрилося, обов'язково заповніть відмітку "Попередження про обов'язковість подання військовозобов'язаними громадянами України військово-облікового документа":

Illustration

Ця відмітка має інформативний характер та є обов'язковою для встановлення усім вступникам незалежно від статі

3. Оберіть пункт "Накласти кваліфікований електронний підпис" та натисніть кнопку "накласти кеп". Ви зможете підписати заяву за допомогою ключа або за допомогою Дія.Підпис. Відповідні інструкції перегляньте нижче.

Illustration

Як підписати заяву за допомогою ключа

У вікні, що відкрилося, оберіть зі спадного списку потрібний вам центр сертифікації, що видав ключ. Перетягніть або натисніть на поле для завантаження файлу та введіть пароль особистого ключа підпису, після чого натисніть кнопку "підписати". 

Illustration

Якщо все пройшло успішно, в нижній частині екрану відобразиться наступне повідомлення: "КЕП накладено. Увага! Може пройти певний час, перш ніж зміниться позначка в таблиці "Подані заяви на вступ". Рекомендуємо оновити сторінку та переконатись, що заява успішно підписана. У заяві напроти статусу "рекомендовано до зарахування" відобразиться дата та час підписання заяви. 

Як підписати заяву за допомогою Дія.Підпис

Переконайтеся, чи внесений у електронний кабінет вступника ваш ІПН та чи активований Дія.Підпис у застосунку Дія. Після того, як натиснули кнопку "накласти кеп", у вас з'явиться відповідне віконечко, у якому потрібно обрати "Дія.Підпис"

Illustration

Зчитайте у застосунку Дія QR-код на екрані, натисніть кнопку "Далі", а потім повторно зчитайте у Дії QR-код. 

Виконайте інструкції у застосунку Дія. Після підтвердження даних заяву буде підписано. 

*Вступники, в яких з об'єктивних обставин (перебування за кордоном або проживання на території, яка була деокупована після 01 вересня 2022 року), відсутній КЕП,можуть підтвердити вибір місця навчання, через завантаження сканкопії власноруч підписаної заяви:

1. До підтвердження місця здобуття освіти сформуйте заяву: виділіть потрібну заяву, через активні дії оберіть "друк електронної заяви" , заповніть додаткові дані заяви і натисніть "так". 2. Автоматично сформовану заяву роздрукуйте, підпишіть власноруч та відскануйте. 3. Тепер в кабінеті ви можете знову виділити потрібну заяву, оберіть пункт "завантажити сканкопію" та завантажте файл у форматі jpg або pdf (не більше 2 МБ). 

Що далі, після підтвердження вибору місця навчання в кабінеті?

Після того, як ви підтвердите вибір місця навчання в своєму електронному кабінеті, переходьте до наступного етапу - форми, яку вам потрібно заповнити, щоб ми могли сформувати заяви-договори з вашими реквізитами. 

Другий крок: Заповнення форми KSE для підписання договорів

Після того, як ви підтвердили місце навчання у електронному кабінеті вступника, заповніть, будь ласка, цю форму. В цій формі ви повинні внести дані про себе, а також дані про вашого законного представника (зазвичай хтось із батьків), який буде сплачувати за навчання. Якщо вам є 18 років і ви плануєте сплачувати за навчання самостійно, вам потрібно внести в поле законного представиника самого себе. Якщо ви отримали від нас грант, вам все одно потрібно заповнити поле законного представника. Зверніть увагу на те, що військовозобов’язані вступники мають подати до нас військово-обліковий документ (посвідчення про приписку до призовних дільниць). Його також можна підвантажити у форму. Важливо, щоб у полі "Ваш мейл" ви внесли саме ту електронну адресу, на яку був заведений ваш електронний кабінет вступника.

Третій крок: Онлайн-Підписання заяви-договору про навчання та заяви-договору про освітню послугу

Після того, як ви внесли дані у форму, ми сформуємо для вас заяви-договіри з вашими реквізитами:
● заяву-договір про навчання (з публічною пропозицією та шаблоном заяви можна ознайомитись тут● заяву-договір про платну послугу – тільки вступникам на контракт/за грантом (з публічною пропозицією та шаблоном заяви можна ознайомитись тут)

Сформовані заяви-договори ви отримаєте на вказану електронну пошту із запрошенням до підпису, відкрийте лист та натисніть "Відкрити документ":

Illustration

Коли в системі відкриється договір, натисніть кнопку "Підписати"

Illustration

У вікні "Опрацювання документу", що з'явиться, оберіть опцію "додати підпис"

Illustration

Тепер Вам потрібно обрати спосіб підписання – через електронний підпис або Дія.Підпис. Спершу інструкція для кваліфікованого електронного підпису (для Дія.Підпис буде нижче):

Як підписати договір за допомогою кваліфікованого електронного підпису

Пройдіть процедуру зчитування особистого ключа: оберіть тип носія "файловий носій", виберіть зі спадного списку кваліфікований надавач, підвантажте файл ключа через поле "Обрати", введіть пароль та натисніть зчитати.

Illustration

Якщо все гаразд, то з'явиться зелений статус: Особистий ключ зчитано. Натисніть кнопку "Продовжити".

Illustration

У віконечку, що з'явилось, перевірте дані про ваш електронно-цифровий підпис та натисніть "підписати":

Illustration

Ура! Тепер статус договору має змінитися на "підписано":

Illustration

Після завершення підписання усі статуси мають світитися зеленим кольором:

Illustration

Як підписати договір за допомогою Дія.Підпис

Якщо у Вас немає кваліфікованого електронного підпису, Ви можете підписати договори через Дія. Підпис. Для цього на етапі «зчитування особистого ключа» оберіть тип носія «носій у складі сервісу», тип сервісу підпису «ДІЯ» і зчитайте:

Illustration

Зчитайте к’юар-код сканером у застосунку ДІЯ. Слідуйте інструкціям до підпису в застосунку.

Illustration

Якщо все пройшло успішно, у вас з’явиться текст зеленим: Особистий ключ зчитано. Натисніть «продовжити»

Illustration

У вікні, що сплило, перевірте свої дані та натисніть «підписати»

Illustration

Відскануйте знову к’юар-код від Дії та підпишіть

Illustration

Тепер можна завершити підписання договорів:

Вдалося! Ви успішно підписали договір та виконали вимоги до зарахування! Після цього ми змінюємо ваш статус у базі на "До наказу". Вітаємо! Тепер ви – офіційно студент_ка Київської школи економіки!