Це інструкція з виконання вимог до зарахування на магістратур у KSE. Вона складається з трьох кроків, усі вони відбуваються онлайн:
● Перший крок: Підтвердження вибору місця навчання в електронному кабінеті вступника шляхом накладання КЕП● Другий крок: Заповнення форми KSE з даними для договорів● Третій крок: Онлайн-підписання заяви-договору про навчання (всі вступники) та заяви-договору про освітню послугу (вступники на контракт/грант)
Якщо ви вже виконали перший етап, можете одразу переходити до другого.
Зміна статусу заяви в електронному кабінеті. Першим і важливим сигналом для підтвердження вибору місця навчання в електронному кабінеті є зміна статусу заяви.
● Якщо Вас рекомендовано на бюджет, у Вашому кабінеті з’явиться статус : «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти державного (регіонального) бюджету)».● Якщо Вас рекомендовано на контракт (в тому числі грант), у Вашому кабінеті з’явиться статус: «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)».
Для того, щоб мати змогу підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті, переконайтеся, що у Вас є КЕП. Якщо його немає, то скористайтеся сервісом ПриватБанк (інструкція) або Дія.Підпис.
Важливо! Якщо Ви знаходитесь за кордоном або проживаєте на території, яка була деокупована після 01 вересня 2022 року, тому не можете отримати КЕП і підтвердити вибір місця навчання – роздрукуйте свою заяву з електронного кабінету, поставте підпис, відскануйте або сфотографуйте і завантажте підписану заяву в електронний кабінет.
Після того, як ви внесли дані у форму, ми сформуємо для вас заяви-договіри з вашими реквізитами:
● заяву-договір про навчання (з публічною пропозицією та шаблоном заяви можна ознайомитись тут) ● заяву-договір про платну послугу – тільки вступникам на контракт/за грантом (з публічною пропозицією та шаблоном заяви можна ознайомитись тут)
Сформовані заяви-договори ви отримаєте на вказану електронну пошту із запрошенням до підпису, відкрийте лист та натисніть "Відкрити документ":
Коли в системі відкриється договір, натисніть кнопку "Підписати"
У вікні "Опрацювання документу", що з'явиться, оберіть опцію "додати підпис"
Тепер Вам потрібно обрати спосіб підписання – через електронний підпис або Дія.Підпис. Спершу інструкція для кваліфікованого електронного підпису (для Дія.Підпис буде нижче):
Як підписати договір за допомогою кваліфікованого електронного підпису
Пройдіть процедуру зчитування особистого ключа: оберіть тип носія "файловий носій", виберіть зі спадного списку кваліфікований надавач, підвантажте файл ключа через поле "Обрати", введіть пароль та натисніть зчитати.
Якщо все гаразд, то з'явиться зелений статус: Особистий ключ зчитано. Натисніть кнопку "Продовжити".
У віконечку, що з'явилось, перевірте дані про ваш електронно-цифровий підпис та натисніть "підписати":
Ура! Тепер статус договору має змінитися на "підписано":
Після завершення підписання усі статуси мають світитися зеленим кольором:
Як підписати договір за допомогою Дія.Підпис
Якщо у Вас немає кваліфікованого електронного підпису, Ви можете підписати договори через Дія. Підпис. Для цього на етапі «зчитування особистого ключа» оберіть тип носія «носій у складі сервісу», тип сервісу підпису «ДІЯ» і зчитайте:
Зчитайте к’юар-код сканером у застосунку ДІЯ. Слідуйте інструкціям до підпису в застосунку.
Якщо все пройшло успішно, у вас з’явиться текст зеленим: Особистий ключ зчитано. Натисніть «продовжити»
У вікні, що сплило, перевірте свої дані та натисніть «підписати»
Відскануйте знову QR-код від Дії та підпишіть
Тепер можна завершити підписання договорів:
Вдалося! Ви успішно підписали договір та виконали вимоги до зарахування! Після цього ми змінюємо ваш статус у базі на "До наказу". Вітаємо! Тепер ви – офіційно студент_ка Київської школи економіки!